»Zaradi teh ugotovitev smo bili za zagotavljanje varnega sobivanja heliporta in delujočega gradbišča kot upravljavci heliporta v UKC-ju Ljubljana prisiljeni sprožiti postopke za spremembo smeri prileta in odleta helikopterjev.«
»Vsi vključeni so bili zelo angažirani in odzivni ter so se v največji meri potrudili, da je bila ta kompleksna naloga, kot je vzpostavitev novega koridorja, izpeljana v najkrajšem mogočem času in da zdaj heliport lahko ponovno obratuje.«
»Trenutno pa smo osredotočeni na postopek mediacije, za katerega verjamemo, da se bo uspešno zaključil.«
»Po pogovoru z zdravnikom nujne medicinske pomoči ali bolnišničnim zdravnikom, ki nas aktivirata, marsikdaj sklenemo dogovor, da je zaradi teh okoliščin za pacienta bolje, da ga ekipe nujne medicinske pomoči v UKC Ljubljana prepeljejo po cesti.«
»Žalostno je to, da smo izgubili skoraj eno leto, javnega naročila še ni, ta dvostopenjski postopek se je izkazal kot nepotreben, ne prinaša ničesar. Mi vemo, kdo so dobavitelji naprav. Tega, kar dejansko potrebujemo, to pomeni postopek, kjer bi se javno naročilo izvedlo oziroma izbralo dobavitelja, še ni in ga verjetno letos ne bo. To je izguba za bolnike in bolnišnice.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju